Zobrazeno 1 - 10
of 3 961
pro vyhledávání: '"Education public policy"'
Autor:
AUGUSTO SCUDELER, MARCELO1 mscudeler@uol.com.br, PEREIRA GOUVÊA, ADRIANE2 adrianegouvea@gmail.com, PIRES, ANDRÉ3 anpires@gmail.com, LÍGIA DE OLIVEIRA BARBOSA, MARIA4 mligiabarbosa@gmail.com
Publikováno v:
Inter-Ação. mai-ago2024, Vol. 49 Issue 2, p1150-1167. 18p.
Publikováno v:
RAIS Journal for Social Sciences. 4(1):9-19
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=885618
Autor:
Brdulak, Jakub, Lewicki, Jakub, Beseda, Jan, Kühn, Ida Kristina, Meyne, Lisa, Kinta, Gunta, Labunskis, Edmunds
Publikováno v:
Studia z Polityki Publicznej / Public Policy Studies. 25(1):99-120
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=909007
Autor:
Eusebio dos Santos Gervásio
Publikováno v:
BRaS Blog (2022)
The legislative issue can be pointed out as one of the main problems that higher education systems at a global level have been presented today, in this sense, although Brazil and Mozambique have gone through different periods and social and historica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfcf1f581e8c463f99c5f36b4a48de38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jakub Brdulak, Jacek Lewicki, Jan Beseda, Ida Kristina Kühn, Lisa Meyne, Gunta Kinta, Edmunds Labunskis
Publikováno v:
Studia z Polityki Publicznej, Vol 7, Iss 1(25) (2020)
The Bologna Process indicates that preparation for living as active citizens in a democratic society is one of the main purposes of higher education. Moreover, other relevant European strategies postulate that social competences development in HE gra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65fc631c5cc04ac591fcad2949c66c61
Autor:
Diamond, Anne
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 1991 Jan 01. 12(2), 141-161.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1392892
Autor:
Lane, Jan-Erik
Publikováno v:
Higher Education, 1983 Nov 01. 12(5), 519-565.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3446414