Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Education policy in practice"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borut Mikulec, Sabina Jelenc Krašovec
Publikováno v:
European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, Vol 7, Iss 2, Pp 151-170 (2016)
This article addresses the issue of marketisation in the field of adult education by reflecting on the Europeanisation of education currently taking place through the establishment of European adult education policies. The article argues that Europea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0f2bc5a463142d2bd776c55ac14281d
Autor:
Sahlberg, Pasi1 (AUTHOR) Pasi.sahlberg@helsinki.fi
Publikováno v:
Educational Review. Jan2017, Vol. 69 Issue 1, p135-137. 3p.
Autor:
Irfan, Muhammad, MURRAY, LIAM
As social scientists, we have noticed a lack of progress in implementing policies for the integration of Artificial Intelligence (AI) in higher education. Recently, we took the opportunity to draft a policy statement and propose a tentative policy fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d2f9c02fe1f0dfe5e3416c9cfbe5def5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hiltunen, Katja1
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative & International Education. May2019, Vol. 49 Issue 3, p508-510. 3p.
Autor:
Spina, Nerida1
Publikováno v:
Journal of Education for Teaching. Apr2017, Vol. 43 Issue 2, p267-269. 3p.
Publikováno v:
Evaluating Education: Normative Systems and Institutional Practices ISBN: 9783030211424
This Open Access book analyses the interplay between governing, evaluation and knowledge with an empirical focus on Swedish higher education. It investigates the origins, logics, and mechanisms of evaluation and quality assurance reforms and their dy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9d19477293d9e22bb3e2164e29c1f31c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-165039
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-165039