Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Education orientation"'
Autor:
Holliday S, Hussain N, Lang M, Burt C, Clevenger A, Barbee J, Start AR, Fiorda-Diaz J, Clinchot D, Boone T, Essandoh M
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 1385-1394 (2022)
Scott Holliday,1 Nasir Hussain,2 Matthew Lang,1 Coranita Burt,1 Amber Clevenger,1 Jeff Barbee,3 Amanda R Start,3 Juan Fiorda-Diaz,2 Daniel Clinchot,4 Tiffany Boone,1 Michael Essandoh1,2 1Office of Graduate Medical Education, The Ohio State University
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5a93c209a604993b8d4d5b08e38174d
Publikováno v:
Sorot, Vol 17, Iss 3, Pp 139-148 (2022)
Urgensi masalah yang sedang dihadapi dalam dunia pendidikan karena ketidakpastian masyarakat dalam mengambil informasi yang berimbas pada tidak fokusnya lembaga pendidikan memperoleh pengetahuan yang siap dalam setiap mata pelajaran. Maka siswa harus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efd9e6fe287b4351b9947678e1c13407
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Famulla, Gerd, Hantke, Harald
Publikováno v:
Famulla, G & Hantke, H 2023, Vom Konzept zur Konzeption: Das Sozioökonomische Curriculum . in T Engartner, A Szukala & B Weber (Hrsg.), Sozioökonomie und Wirtschaftssoziologie im Spiegel sozialwissenschaftlicher Bildung . Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden, S. 127-134 . https://doi.org/10.1007/978-3-658-36995-8_15
Reinhold Hedtke’s “Das Sozioökonomische Curriculum” is based on the conviction that a socio-scientifically informed and enlightened examination of the subject area of economy in society as well as society in the economy is indispensable for th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3697::5a1d8aaeb998c7f6b3ea5c9169f83949
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/vom-konzept-zur-konzeption-das-soziooekonomische-curriculum(29590f07-42af-4aae-86e8-be5e430ef1cb).html
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/vom-konzept-zur-konzeption-das-soziooekonomische-curriculum(29590f07-42af-4aae-86e8-be5e430ef1cb).html
For every individual who has entered adolescence, they have determined their future orientation and have a focus regarding their future goals in life, one of which is in education. This study aims to determine the level of parental support for adoles
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e504634aa5ba09590f6c90758f12710
Autor:
Craig D Cox, Nephy G Samuel
Publikováno v:
INNOVATIONS in Pharmacy, Vol 8, Iss 2 (2017)
Objectives: To determine whether an innovative Mini-Series training model originally developed for preceptors could be beneficial to pharmacy students prior to and/or after beginning their introductory or advanced pharmacy practice experiences. Me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9193a52d440e417ca79fe43014e306a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhu, Ying1
Publikováno v:
Journal of General Management. Jan2018, Vol. 43 Issue 2, p89-90. 2p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Timothy Fallon, Casey Z. MacVane, Sara W. Nelson, Tania D. Strout, Carl A. Germann, Rebecca B. Bloch
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine
Nelson, Sara W.; Germann, Carl A.; MacVane, Casey Z.; Bloch, Rebecca B.; Fallon, Timothy S.; & Strout, Tania D.(2018). Intern as Patient: A Patient Experience Simulation to Cultivate Empathy in Emergency Medicine Residents. Western Journal of Emergency Medicine, 19(1). doi: 10.5811/westjem.2017.11.35198. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0t65h8g5
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 19, Iss 1 (2017)
Nelson, Sara W.; Germann, Carl A.; MacVane, Casey Z.; Bloch, Rebecca B.; Fallon, Timothy S.; & Strout, Tania D.(2018). Intern as Patient: A Patient Experience Simulation to Cultivate Empathy in Emergency Medicine Residents. Western Journal of Emergency Medicine, 19(1). doi: 10.5811/westjem.2017.11.35198. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0t65h8g5
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 19, Iss 1 (2017)
Author(s): Nelson, Sara W.; Germann, Carl A.; MacVane, Casey Z.; Bloch, Rebecca B.; Fallon, Timothy S.; Strout, Tania D. | Abstract: Introduction: Prior work links empathy and positive physician-patient relationships to improved healthcare outcomes.