Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"Education for the 21st century"'
Autor:
Woods, Susanne1
Publikováno v:
Nation. 4/27/1998, Vol. 266 Issue 15, p32-34. 3p.
Autor:
Diane Tickton Schuster
Portraits of Jewish Learning brings together colorful accounts of the ways that Jewish students today are having meaningful learning experiences in day school classrooms, Hebrew programs, synagogue-based schools, and high school and college courses t
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 81(2):258-268
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1115986
Autor:
Hájková, Eva
Text této monografie vznikl za finanční podpory projektu GA ČR P407/12/1830 „Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka“ (Relationship between pupil's cognitive structures and langua
Autor:
Hájková, Eva
Kniha je výstupem grantového projektu GA ČR P407/12/1830 „Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka“ (Relationship between pupil's cognitive structures and language systém structure
Autor:
Hájková, Eva
Kniha je výstupem grantového projektu GA ČR P407/12/1830 „Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka“ (Relationship between pupil's cognitive structures and language systém structure
Autor:
Corinna Geppert
Was sind die heutigen Erwartungen an SchülerInnen? Anhand welcher Parameter wird versucht, schulischen Erfolg oder Misserfolg zu erklären? Welche Rolle spielen hierbei die Bildungsübergangsschwellen? Mit diesen Fragen setzt sich die Autorin anhand
In 2000, the “Western Development” plan of the Chinese Mainland attracted attention of educators and policy makers. Around that period, the Chinese government also launched large scale and systemic curriculum reforms in basic education and second
Autor:
Chow, Christina, Leung, Clement
Universities are viewed by many as institutions that should impart quality education to enrolled students and foster a learning environment, which, in turn, would benefit the accumulation of knowledge worldwide. Enhancing university education is at t
Autor:
Mette Halskov Hansen
In twenty-first-century China, socialist educational traditions have given way to practices that increasingly emphasize the individual. This volume investigates that trend, drawing on Hansen's fieldwork in a rural high school in Zhejiang where studen