Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Education decisions"'
Autor:
Helbig, Marcel, Marczuk, Anna
Publikováno v:
Journal for educational research online, 13, 2, 30-61
Um Übergangsfaktoren in die Hochschule zu identifizieren, hat die bisherige Forschung vor allem die Merkmale von Studienberechtigten betrachtet. Deutlich weniger ist hingegen zur Rolle des Schulkontextes bekannt. In unserer Untersuchung analysieren
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer Graves, Zoë Kuehn
Publikováno v:
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
instname
Using individual data from PIAAC and data on youth unemployment for 18 countries, we test how macroeconomic conditions experienced at age eighteen affect the following decisions in post-secondary and tertiary education: (i) enrollment (ii) dropping-o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9b7abb045ad5ef0bfa2e33095572e71c
https://hdl.handle.net/10486/701713
https://hdl.handle.net/10486/701713
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helbig, Marcel, Marczuk, Anna
Publikováno v:
Journal for educational research online 13 (2021) 2, S. 30-61
Journal for educational research
Journal for educational research
Um ��bergangsfaktoren in die Hochschule zu identifizieren, hat die bisherige Forschung vor allem die Merkmale von Studienberechtigten betrachtet. Deutlich weniger ist hingegen zur Rolle des Schulkontextes bekannt. In der Untersuchung analysieren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d3cea59106539f06f932d9c962d684b
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/24157/pdf/JERO_2021_2_Helbig_Marczuk_Der_Einfluss_der_innerschulischen.pdf
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/24157/pdf/JERO_2021_2_Helbig_Marczuk_Der_Einfluss_der_innerschulischen.pdf
Autor:
Murphy, Joyanne Patricia
This study sought to understand the perspectives of young Black males toward post-secondary education. A qualitative case study research design was selected because it allowed the researcher to examine in a holistic fashion the complexities of how th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/30282
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-12302005-143516/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-12302005-143516/
Autor:
Tosu, Dilara
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
The dissertation explores individuals' attitudes towards redistribution. Chapter 1 and Chapter 2 present two dynamic theoretical models that are used to analyze the interrelation between education decisions and preferences for redistribution. Chapter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::98268838e7d4a01597103d9286c6b4e9
http://hdl.handle.net/10256/19477
http://hdl.handle.net/10256/19477