Zobrazeno 1 - 10
of 21 847
pro vyhledávání: '"Education benefits"'
Autor:
Cohen, Paige S.
In fiscal year 2012, various VA education programs provided nearly $11 billion in education payments to almost 1 million veterans. The 2008 Post-9/11 GI Bill significantly increased education benefits for veterans and provided separate payments for t
Autor:
Chengxin Zhang, Bochen Jia
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract Background In the contemporary recent education landscape, an inventive paradigm known as ‘‘STEAM’’ has emerged, which augments the erstwhile STEM framework by incorporating the dimension of ‘‘Art’’. STEAM endeavors to enhanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/629a37e4d0e140188ed857794f2e6f1b
Autor:
Zhang Guohui1 zgh1988825@gmail.com, Guo Xiujin2 guoxiu@pim.ac.th
Publikováno v:
Journal of Sport Psychology / Revista de Psicología del Deporte. 2024, Issue 4, p31-39. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Danielle Sonnenberg, Pamela Rutledge
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 7, Iss , Pp 100225- (2024)
The growth in online education preceded the pandemic, however, COVID-19 drastically altered the educational landscape by forcing the unprecedented shift of education from in-person to remote learning. This change heightened concerns over student outc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb8cf492de854a9da2b5aa874d935670
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThe study investigates the integration of artificial intelligence (AI) in higher education (HE) and its impact on pre-service teachers at the University of Latvia (UL) by exploring pre-service teachers' perceptions of the benefits and cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a30b30a7d33481aa53c41cbf3ef85eb
Autor:
Vélez-Mendoza, Leither Pamela, Cevallos-Sánchez, Herman Arnulfo, Espinoza-Cuzco, Andrea Elizabeth, Cantos-Faubla, Andrea Jacqueline
Publikováno v:
Revista de Ciencias Sociales (13159518); jul-sep2024, Vol. 30 Issue 3, p381-394, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.