Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Education Policy and Politics"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The advent of COVID-19 has brought with it an unprecedented shift to remote learning. For educators worldwide, this transition has been fraught with challenges, often characterized by a sense of instability. In such trying times, effective leadership
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daa464eafa0c4a2f86b7dd40ceae2f2d
Autor:
Sturm, Sean1
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Aug2022, Vol. 54 Issue 9, p1488-1492. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartle, John1, Bache, Ian2, Stables, Andrew3, Tapper, E.R.4, Kelly, Duncan2, Cochrane, Feargal5, Girvin, Brian6, Hickson, Kevin7, McAnulla, Stuart8, Wittlinger, Ruth9, English, Richard10, Astill, Stuart11, Hardiman, Niamh12, Shaw, Tony13, Howard, Kevin12, Phillips, Ken14, Jones, Barry15, Pimlott, Ben16, Lavalette, Michael17
Publikováno v:
Political Studies Review. Sep2003, Vol. 1 Issue 3, p383. 17p.
Autor:
Howlett, Caitlin
This book is available as open access through the Bloomsbury Open programme and is available on www.bloomsburycollections.com. Why do we have sex education? For whom does it exist, and who is it against? This book explores these questions, ultimately
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/52474
Autor:
Emiliano Grimaldi
An Archaeology of Educational Evaluation: Epistemological Spaces and Political Paradoxes outlines the epistemology of the theories and models that are currently employed to evaluate educational systems, education policy, educational professionals and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a26dd06fd0483c44f5c10ac510f1b3e9
http://hdl.handle.net/11588/758026
http://hdl.handle.net/11588/758026
Autor:
Abdullahi, Sadiq A.
Publikováno v:
Education & Society. 2010, Vol. 28 Issue 3, p85-91. 7p.