Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"Education Participation"'
Autor:
Crawford, Nicole1 nicole.crawford@curtin.edu.au, McKenzie, Lara2
Publikováno v:
Higher Education (00181560). May2023, Vol. 85 Issue 5, p1021-1040. 20p. 1 Chart.
Autor:
Juan Pablo Díaz-Sánchez
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 7, Iss , Pp 100386- (2024)
This research paper reports an investigation on the determinants of educational engagement among the whole Ecuadorian prison population as collected in the penitentiary census conducted in 2022. By employing a probit regression model, the analysis re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44fe18a460464448971bdc3cb8a03b3e
Autor:
Sołtysiak, Wioletta1,2
Publikováno v:
International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM. 2018, Vol. 5, p733-738. 6p.
Autor:
Stockfelt, Shawanda1 Shawanda.stockfelt@bristol.ac.uk
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Nov2018, Vol. 43 Issue 11, p1895-1911. 17p. 7 Diagrams, 6 Charts.
Autor:
Benson-Egglenton, Jessica1 Jessica.benson-egglenton@student.shu.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Further & Higher Education. Dec2022, Vol. 46 Issue 10, p1407-1420. 14p.
Publikováno v:
Jurnal Informatika, Vol 10, Iss 2, Pp 173-179 (2023)
The human development index is built by three fundamental dimensions: long life and healthy life, knowledge, and a decent standard of living. This research was inspired by sustainable development goal four, Quality Education. Quality of education has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05f9c2380e2649569d81addd7b6a6a39
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
BackgroundIn the process of modernization, along with economic development, intensified social competition, and increasing mental health problems such as anxiety and depression, the issue of subjective well-being has received widespread attention. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2415564020040d191fe159c3ef7a09b
Autor:
DEMIREL, Turgay1 tdemirel@atauni.edu.tr, BAYDAS, Ozlem1 ozlembaydas@hotmail.com, YILMAZ, Rabia M.1 rkufrevi@atauni.edu.tr, GOKTAS, Yuksel1 yukselgoktas@atauni.edu.tr
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. Spring2013, Vol. 13 Issue 2, p1305-1314. 10p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.