Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Education Outside the Classroom"'
Autor:
Gabriele Lauterbach
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1107 (2023)
This study investigates how Education Outside the Classroom (EOtC) was used to support the students’ basic psychological needs, i.e., their need for competence, autonomy, and relatedness as described in Self-Determination Theory (SDT). The framewor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b76497066c0a4262b7c96152aff54d29
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionSocial interaction is associated with many effects on the psychological level of children such as mental health, self-esteem, and executive functions. Education Outside the Classroom (EOtC) describes regular curricular classes/lessons out
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a39ddd5f743f4ae39e244b9bc47e969b
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 22, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract Background Given a suboptimal state of mental health among children, an urgent need exists to seek approaches related to health promotion in this population’s settings, such as in schools. Increased health-related quality of life (HRQoL) a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b27ccecd1c2c430683bf8ea093b1c581
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 878 (2023)
This study investigates how Education Outside the Classroom (EOtC) was used to foster the inclusion of students with immigrant backgrounds into the class. An ethnographic mixed-methods design was used, and two exemplary stories display the barriers a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/012f31a374c643918f86bf36e0d7d417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vicky Hill
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 33, Iss 1 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b37eb439d424e8e959abeb7db4a8f4f