Zobrazeno 1 - 10
of 613
pro vyhledávání: '"Education For All Fast Track Initiative."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prema Clarke
Publikováno v:
PROSPECTS. 41:479-490
This viewpoint examines girls’ performance in primary education in the countries that joined the Education for All Fast Track Initiative between 2002 and 2008. At the time they joined the initiative, a first group of countries (high performers) had
Autor:
Desmond Bermingham
Publikováno v:
Journal of Education Policy. 26:557-569
This paper considers the macro and micro-political forces that influenced the development of the Education for All – Fast Track Initiative in its formative years from 2002–2009. The author uses the conceptual framework of the network organisation
Autor:
Bermingham, Desmond
This report presents the findings of a comparative case study of the Education for All Fast Track Initiative (FTI) in Rwanda and Ethiopia. The research explored the interactions between the global initiative and national policy processes from the per
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.573043
Autor:
Katayama, Hiromichi
How do international aid agencies disburse their aid resources? Do their aid activities work for developing countries? In this dissertation, I attempt to address these questions by focusing on the Education for All-Fast Track Initiative (FTI). The FT
Publikováno v:
Sustainable Development Law & Policy; Sep2005, Vol. 6 Issue 1, p8-75, 5p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.