Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Education Experiences"'
Autor:
Poole, Adam1 adampoole92@gmail.com
Publikováno v:
Educational Review. Mar2023, Vol. 75 Issue 3, p590-592. 3p.
Autor:
Erica Hamilton, Lisa Marckini-Polk
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThis article centers on the use of place-based education (PBE), an internationally known and employed pedagogy. This yearlong, mixed-methods study centers on a grant-funded program aimed at supporting secondary teachers’ implementation of e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9cc1f7b07a34d34b26f50d1cba8b03a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stanciu, Mihai
Publikováno v:
Studies and Current Trends in Science of Education. :291-300
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=566220
Autor:
Kwan, Ming, Lau, David
Environmental education experience in parks has been neglected in literature. This study aims to explore environmental and sustainable educational experiences of visitors in Hong Kong Ma Wan Park where is a nature park that combines nature, learning,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4a8af1ce111db273dc0bfc0bf8b8279e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 13, Iss 3 (2017)
The present paper describes one of the pilot activities foreseen by the Erasmus+ project DICHE (Digital Innovation in Cultural and Heritage Education in the light of 21st century learning). The above mentioned pilot activity was carried out at the un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd71c9a43fea47b6945c1e6b206084e3
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2012 Oct 01. 81(4), 379-391.
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 13, Iss 1 (2017)
As many EU documents highlight, to improve competitiveness and professional/personal development, cross-sectional skills are to be enhanced as engines for social innovation: creativity, entrepreneurship, critical thinking and problem solving. The abo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07976d4f052c43a59c435328064e6e33