Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Educación universitária"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Brasileira de História da Educação, Volume: 22, Article number: e214, Published: 11 NOV 2022
This paper intends to analyze how black intellectuals from the beginning of the 20th century positioned themselves regarding higher education, considering not only the formal access of black people to this stage of education and the professions and m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::f83d69de7a14236e16e1d04d4dd69787
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2238-00942022000100513&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2238-00942022000100513&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
ETD-Educação Temática Digital; v. 24 n. 3 (2022): Fazer e Pensar a Educação; 671-691
ETD-Educação Temática Digital; Vol. 24 No. 3 (2022): Doing and Thinking Education; 671-691
ETD-Educação Temática Digital; Vol. 24 Núm. 3 (2022): Hacer y Pensar Educación; 671-691
ETD-Educação Temática Digital
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
ETD-Educação Temática Digital; Vol. 24 No. 3 (2022): Doing and Thinking Education; 671-691
ETD-Educação Temática Digital; Vol. 24 Núm. 3 (2022): Hacer y Pensar Educación; 671-691
ETD-Educação Temática Digital
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
In this text, in which the object of investigation are the teaching-learning strategies involving digital technologies in Higher Education, a qualitative study is presented through a survey survey, in which students of the Didactics discipline, devel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::86f9dfddcdb7fa6332366b3ec54a616a
https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/8666606
https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/etd/article/view/8666606
Publikováno v:
Revista de Administração Pública, Vol 48, Iss 2, Pp 367-388 (2014)
A história do ensino de graduação em administração pública no Brasil é retratada por um conjunto de obras/autores que partem da instalação do curso da EBAP-FGV em 1952 como o marco zero. Contudo, pouco se escreveu sobre a pré-história dess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac70cbffd12441b984d107f4ddcf32df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de Psicología, Vol 38, Iss 1, Pp 65-86 (2020)
Revista de Psicología; Vol. 38 Núm. 1 (2020); 65-86
Revistas Pontificia Universidad Católica del Perú
Pontificia Universidad Católica del Perú
instacron:PUCP
Revista de Psicología; Vol. 38 Núm. 1 (2020); 65-86
Revistas Pontificia Universidad Católica del Perú
Pontificia Universidad Católica del Perú
instacron:PUCP
This study shows the evidence of validity of the Student Stress Scale for Brazilians. It wasadministered to 585 Brazilian students. Factor Analyses demonstrated the existence of fourfactors, with high internal consistency indicators (physiological sy
Autor:
Lemos, Alda Lima, Martins, Ana Caroline Guedes Souza, Neves, Mary Glaucy Brito Chianca, Fonseca, Rebeka Santos da, Coelho, Aldine Cecília Lima, Galvão, Edna Ferreira Coelho
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 10; e150101018505
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 10; e150101018505
Research, Society and Development; v. 10 n. 10; e150101018505
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 10; e150101018505
Research, Society and Development; v. 10 n. 10; e150101018505
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
In this article, the objective is to reflect on the training of nursing students from Higher Education Institutions (HEIs) in the western region of Pará with regard to comprehensive health care for black/quilombola populations. It is a descriptive r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::fe9fa72b9822792bf9553931e2531a08
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/18505
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/18505