Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Eduard Petiška"'
Publikováno v:
Envigogika, Vol 16, Iss 2 (2021)
V rámci metodiky popisujeme jak správně využívat a vytvářet kvalitní otevřené vzdělávací zdroje (OER), přičemž se zaměřujeme na zdroje na bázi MediaWiki softwaru, jež se označují také jako wiki systémy. Zabýváme se také ot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fd7967879b444e68425889f8e00510b
Publikováno v:
Envigogika, Vol 15, Iss 1 (2020)
The article analyzes the current state and possibilities offered by the use of the open educational resources (OER) within the educational process on the university level, focusing on the situation at Charles University. First, the issue of OER is di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61127da389e942938bdeccc79c1a4054
Autor:
Eduard Petiška
Publikováno v:
Envigogika, Vol 13, Iss 2 (2018)
Cílem našeho výzkumu bylo analyzovat současné diskuze zabývající se vzorci využívání otevřených vzdělávacích zdrojů (OER) na úrovni vysokoškolského vzdělávání a odpovědět na výzkumnou otázku: "Jaké jsou vzorce využívá
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ecfacf4b6504c5fa94de39ccb027b82
Autor:
Eduard Petiška
Publikováno v:
Envigogika, Vol 13, Iss 1 (2018)
Otevřené vzdělávací zdroje (OER) jsou důležitou inovací ve vzdělávacích technologiích. Jejich správné využívání může mít řadu benefitů pro vysokoškolské vzdělávání i v oblasti environmentálního vzdělávání. Naopak,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3554559fd1ce4983bec707d3cc7fba0f
Publikováno v:
Envigogika, Vol 10, Iss 4 (2015)
Prosazování otevřených vzdělávacích zdrojů (OER) v dokumentech i praxi na různých úrovních souvisí mj. s možnostmi, které tyto zdroje nabízejí při studiu, sdílení, a popřípadě společné tvorbě souborů informací a poznatků,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/747d4d9f49be4d10a81d788634ce6bb5
Autor:
Eduard Petiška
Publikováno v:
Envigogika, Vol 9, Iss 2 (2014)
Článek pojednává o diskuzním semináři Společnosti pro trvale udržitelný život (STUŽ), v jehož rámci byla prezentována Rada vlády pro udržitelný rozvoj (RVUR). Účastníci panelové debaty vystoupili s příspěvky, v nichž předst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b11f9aa87abd4296a7478ee3ba10c041
Publikováno v:
Digitalization, New Media, and Education for Sustainable Development ISBN: 9781799850335
The concept of ESD is innovative, aiming to catalyse changes in the way we learn; in this context, new teaching/learning approaches and ESD pedagogies have been widely discussed in the literature. Digital media may also change the learning process if
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::356454879b4368dcacb81211ffdd9b89
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-5033-5.ch016
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-5033-5.ch016
Autor:
Bedřich Moldan, Eduard Petiška
Publikováno v:
Journal of Information Science. 47:269-280
Wikipedia is important in higher education because students and scholars often use it. Nevertheless, the issue of Wikipedia’s quality is an obstacle for its use at the higher education level. In order to contribute to this discussion, we have propo
Publikováno v:
Envigogika; Vol 16 No 2 (2021)
Envigogika; Vol. 16 No. 2 (2021)
Envigogika, Vol 16, Iss 2 (2021)
Envigogika; Vol. 16 No. 2 (2021)
Envigogika, Vol 16, Iss 2 (2021)
V rámci metodiky popisujeme jak správně využívat a vytvářet kvalitní otevřené vzdělávací zdroje (OER), přičemž se zaměřujeme na zdroje na bázi MediaWiki softwaru, jež se označují také jako wiki systémy. Zabýváme se také ot
Publikováno v:
Envigogika; Vol 15 No 1 (2020)
Envigogika; Vol. 15 No. 1 (2020)
Envigogika, Vol 15, Iss 1 (2020)
Envigogika; Vol. 15 No. 1 (2020)
Envigogika, Vol 15, Iss 1 (2020)
Studie analyzuje současný stav a možnosti, které nabízí implementace otevřených vzdělávacích zdrojů (OER) do vzdělávacího procesu v rámci vysokých škol, přičemž se zaměřuje na situaci na Univerzitě Karlově (UK). Nejprve je di