Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"Edgerton, C."'
Autor:
Edgerton, C. Mark, II
This qualitative case study explored perceptions of teachers and educational administrators regarding differences between online grading systems and traditional written grade books. The purpose was to gain knowledge of online grade books in relation
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=3570380
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Booth, A. T., Gillen, K. J., Visintin, I., Ford, W. F., Kovacs, M. D., Edgerton, C. A., George, V. V., Curran, T.
Publikováno v:
Hernia; Apr2023, Vol. 27 Issue 2, p363-371, 9p
Publikováno v:
Micropaleontology, 1977 Apr 01. 23(2), 194-205.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1485332
Autor:
Edgerton, C. W.
Publikováno v:
Mycologia, 1909 May 01. 1(3), 115-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3753047
Autor:
Edgerton, C. W.
Publikováno v:
Mycologia, 1910 Jul 01. 2(4), 169-173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3753101
Autor:
Johnson, H. W., Edgerton, C. W.
Publikováno v:
Mycologia, 1936 May 01. 28(3), 292-295.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3754279
Autor:
Edgerton, C. W.
Publikováno v:
Transactions of the American Microscopical Society, 1912 Oct 01. 31(4), 243-265.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3221268
Publikováno v:
American Journal of Botany, 1948 Dec 01. 35(10), 722-728.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2438153