Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Edelsztein, Valeria C."'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 81-94 (2020)
This work presents a teaching training workshop on human nutrition topics with strong emphasis on the underlying chemical concepts. It was designed according to the Sustainable Conscious Cognitive Learning Model (SCCLM) and framed in a Context-Based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/861f60d4a37f46d5a37348955681d551
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 2, Iss 2, Pp 435-442 (2020)
The Context-Based Science Education (CBSE) approach promotes the inclusion of scientific concepts in everyday situations. In this work, we present a non-traditional context-based teaching experience on the subject of chemical senses that seeks, throu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0dbd5c8200846c194c43068f25931fc
Publikováno v:
In Tetrahedron 2009 65(18):3615-3623
Autor:
Durán, Fernando J., Edelsztein, Valeria C., Ghini, Alberto A., Rey, Mariana, Coirini, Héctor, Dauban, Philippe, Dodd, Robert H., Burton, Gerardo
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry 2009 17(18):6526-6533
Autor:
Alvarez, Lautaro D., Veleiro, Adriana S., Baggio, Ricardo F., Garland, María T., Edelsztein, Valeria C., Coirini, Héctor, Burton, Gerardo
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry 2008 16(7):3831-3838
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2021, Vol. 3 Issue 1, p77-90, 14p
Chemical senses: a context-based approach to chemistry teaching for lower secondary school students.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2019, Vol. 1 Issue 2, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.