Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Edelson, Daniel C."'
Autor:
Edelson, Daniel C.
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 2002 Jan 01. 11(1), 105-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1466722
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 1999 Jan 01. 8(3/4), 391-450.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1466642
Autor:
Edelson, Daniel C.
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 1996 Jan 01. 5(4), 357-410.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1466730
Publikováno v:
The Science Teacher, 2006 Apr 01. 73(4), 40-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24140678
Autor:
Edelson, Daniel C.
Publikováno v:
Educational Technology, 2004 May 01. 44(3), 27-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428904
Autor:
Edelson, Daniel C., Reiser, Brian J., McNeill, Katherine L., Mohan, Audrey, Novak, Michael, Mohan, Lindsey, Affolter, Renee, McGill, Tara A. W., Buck Bracey, Zoë E., Deutch Noll, Jamie, Kowalski, Susan M., Novak, Dawn, Lo, Abraham S., Landel, Carolyn, Krumm, Andrew, Penuel, William R., Van Horne, Katie, González-Howard, María, Suárez, Enrique
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education; Nov2021, Vol. 32 Issue 7, p780-804, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyza, Eleni A., Edelson, Daniel C.
Publikováno v:
CBLIS Conference Proceedings 2003 Volume II: The educational potencial of new technologies
Περιέχει το πλήρες κείμενο Evidence-based explanations are a core element of scientific reasoning. Nonetheless, the literature reports that middle school students often fail to support their hypotheses with evidence, do not alw
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::81e17e73862152bf8e702e16e20c5042
http://hdl.handle.net/10797/14789
http://hdl.handle.net/10797/14789
Autor:
Edelson, Daniel C., Gordin, Douglas N.
Publikováno v:
D-Lib Magazine.
Publikováno v:
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Roy Pea
Roy Pea
The Greenhouse Effect Visualizer (GEV) is designed to help students visualize data sets related to the earth's energy balance. This work was inspired by the benefits scientific visualization have provided to scientists in discovering patterns and pre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::39274863aa0f212b6b170ea782fd3398
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190594
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190594