Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Edelmann, Susanne"'
Autor:
Edelmann, Susanne1,2 (AUTHOR) susanne.edelmann@med.uni-tuebingen.de, Balaji, Jeysri1 (AUTHOR), Pasche, Sarah1 (AUTHOR), Wiegand, Ariane3,4 (AUTHOR), Nieratschker, Vanessa1,2 (AUTHOR) susanne.edelmann@med.uni-tuebingen.de
Publikováno v:
Biomolecules (2218-273X). Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p976. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Suchttherapie; 2024, Vol. 25, pS43-S44, 2p
Autor:
Edelmann, Susanne, Wiegand, Ariane, Drohm, Sanja, Munk, Matthias, Kreifelts, Benjamin, Nieratschker, Vanessa
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology October 2022 63:e100-e101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lejeune, Alice alice.lejeune@charite.de, Cremer, Malte1 malte.cremer@charite.de, Bernuth, Horst2 horst.von-bernuth@charite.de, Edelmann, Anke3 anke.edelmann@laborberlin.com, Modrow, Susanne4 Susanne.modrow@klinik.uni-regensburg.de, Bührer, Christoph1 christoph.buehrer@charite.de
Publikováno v:
European Journal of Pediatrics. Dec2014, Vol. 173 Issue 12, p1723-1726. 4p.
Autor:
Gry Cathrin Brandser
Humboldt Revisited offers a fresh perspective on the contemporary discourse surrounding reform of European universities. Arguing that contemporary reform derives its basis from pre-constructed truths about the so-called ‘Humboldt-university,'this m
Autor:
Stephanie Stock
Stephanie Stock arbeitet erstmals anhand von umfassenden wissenschaftlichen Daten die im Bildungsdiskurs vorherrschende Rhetorik heraus. Sie entlarvt damit Bildung als eine Leerformel, die missbraucht wird, um verschiedenste gesellschaftspolitische P