Zobrazeno 1 - 10
of 2 233
pro vyhledávání: '"Ecological momentary intervention"'
Autor:
Postma, Mary Rose1,2 (AUTHOR) maryrose.postma@maastrichtuniversity.nl, Vrancken, Suzanne2 (AUTHOR), Daemen, Maud1 (AUTHOR), Meulen, Iris Hoes-van der3 (AUTHOR), Volbragt, Nele1 (AUTHOR), Delespaul, Philippe1,2 (AUTHOR), Haan, Lieuwe de4 (AUTHOR), Pluijm, Marieke van der4 (AUTHOR), Breedvelt, Josefien Johanna Froukje5 (AUTHOR), Gaag, Mark van der6 (AUTHOR), Lindauer, Ramon7,8 (AUTHOR), Berg, David van den6,9 (AUTHOR), Bockting, Claudi4,10 (AUTHOR), Amelsvoort, Therese van1,2 (AUTHOR), Schwannauer, Matthias11 (AUTHOR), Doi, Lawrence11 (AUTHOR), Reininghaus, Ulrich12,13,14 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 6/19/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mary Rose Postma, Suzanne Vrancken, Maud Daemen, Iris Hoes-van der Meulen, Nele Volbragt, Philippe Delespaul, Lieuwe de Haan, Marieke van der Pluijm, Josefien Johanna Froukje Breedvelt, Mark van der Gaag, Ramon Lindauer, David van den Berg, Claudi Bockting, Therese van Amelsvoort, Matthias Schwannauer, Lawrence Doi, Ulrich Reininghaus
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Background Technology improves accessibility of psychological interventions for youth. An ecological momentary intervention (EMI) is a digital intervention geared toward intervening in daily life to enhance the generalizability and ecologica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c414b8bc91874672a32c318f0143b647
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Anxiety Disorders June 2024 104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Rehabilitation and Assistive Technologies, Vol 11, Pp e59630-e59630 (2024)
Abstract BackgroundMemory and learning deficits are among the most impactful and longest-lasting symptoms experienced by people with chronic traumatic brain injury (TBI). Despite the persistence of post-TBI memory deficits and their implications for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d62574941c84bdeb38ddea9e845e76d