Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Eco-friendly consumption"'
Publikováno v:
Jurnal Perspektif Pembiayaan dan Pembangunan Daerah, Vol 11, Iss 6 (2024)
The escalating concern over the green gap phenomenon, which underscores a discord between consumers' environmental concerns and purchasing behaviours, has accentuated the importance of exploring eco-friendly consumption patterns. This study delves in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3a512cc9e84465d90998b138f0d5b04
Publikováno v:
Management Decision, 2019, Vol. 58, Issue 6, pp. 1084-1099.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-10-2017-1012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
AKYÜZ, Ahmet Mutlu
Publikováno v:
Journal of International Scientific Researches, Vol 5, Iss 1, Pp 22-37 (2020)
Volume: 5, Issue: 1 22-37
The Journal of International Scientific Researches
Volume: 5, Issue: 1 22-37
The Journal of International Scientific Researches
According to the consumption values model, which is one of the models developed for the consumption preference processes of consumers and which still maintains its popularity, five different values which are functional, social, conditional, emotional
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 22; Pages: 15007
Climate change is a major threat to humanity and endangers our way of life. If a critical mass of consumers can consider the consequences of the daily consumption choices they make, we could hope for a better future. From a neuroethical viewpoint, we
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Food Policy
Food Policy, Elsevier, 2018, 76, pp.44-55. ⟨10.1016/j.foodpol.2018.02.017⟩
Food Policy, 2018, 76, pp.44-55. ⟨10.1016/j.foodpol.2018.02.017⟩
Food Policy, Elsevier, 2018, 76, pp.44-55. ⟨10.1016/j.foodpol.2018.02.017⟩
Food Policy, 2018, 76, pp.44-55. ⟨10.1016/j.foodpol.2018.02.017⟩
International audience; A growing amount of literature shows that the willingness to pay (WTP) a premium for green products depends on the socio-economic characteristics and purchase criteria of consumers but also on the choices made by other consume
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::708107cabb3573ebcbb0ca83aea59c1c
https://hal-agrocampus-ouest.archives-ouvertes.fr/hal-01758759
https://hal-agrocampus-ouest.archives-ouvertes.fr/hal-01758759
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.