Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Eckdahl, T."'
Autor:
Lopatto, D., Alvarez, C., Barnard, D., Chandrasekaran, C., Chung, H.-M., Du, C., Eckdahl, T., Goodman, A. L., Hauser, C., Jones, C. J., Kopp, O. R., Kuleck, G. A., McNeil, G., Morris, R., Myka, J. L., Nagengast, A., Overvoorde, P. J., Poet, J. L., Reed, K., Regisford, G., Revie, D., Rosenwald, A., Saville, K., Shaw, M., Skuse, G. R., Smith, C., Smith, M., Spratt, M., Stamm, J., Thompson, J. S., Wilson, B. A., Witkowski, C., Youngblom, J., Leung, W., Shaffer, C. D., Buhler, J., Mardis, E., Elgin, S. C. R.
Publikováno v:
Science, 2008 Oct . 322(5902), 684-685.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20145154
Autor:
Lopatto, D., Alvarez, C., Barnard, D., Chandrasekaran, C., Chung, H.-M., Du, C., Eckdahl, T., Goodman, A. L., Hauser, C., Jones, C. J., Kopp, O. R., Kuleck, G. A, McNeil, G., Morris, R., Myka, J. L., Nagengast, A., Overvoorde, P. J., Poet, J. L., Reed, K., Regisford, G., Revie, D., Rosenwald, A., Saville, K., Shaw, M., Skuse, G. R., Smith, C., Smith, M., Spratt, M., Stamm, J., Thompson, J. S., Wilson, B. A., Witkowski, C., Youngblom, J., Leung, W., Shaffer, C., Buhler, J., Mardis, E., Elgin, S. C. R.
The Genomics Education Partnership offers an inclusive model for undergraduate research experiences incorporated into the academic year science curriculum, with students pooling their work to contribute to international data bases.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::050c802d3339ab68a82f0ae686af166c
https://europepmc.org/articles/PMC2953277/
https://europepmc.org/articles/PMC2953277/
Autor:
Haynes, K. A., Broderick, M. L., Brown, A. D., Butner, T. L., Harden, L., Heard, L., Jessen, E., Malloy, K., Ogden, B., Rosemond, S., Simpson, S., Zwack, E., Campbell, A. Malcolm, Eckdahl, T., Heyer, L. J., Poet, J. L.
Publikováno v:
IET Synthetic Biology; Feb2007, Vol. 1 Issue 1/2, p44-47, 4p, 1 Color Photograph, 2 Diagrams
Publikováno v:
Molecular and Cellular Biology; July 1988, Vol. 8 Issue: 7 p2763-2769, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.