Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Echeverri, Per"'
Embodied interaction: a turn to better understand disabling marketplaces and consumer vulnerability.
Autor:
Salomonson, Nicklas1 (AUTHOR) nicklas.salomonson@hb.se, Echeverri, Per2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. May2024, Vol. 40 Issue 5/6, p378-417. 40p.
Interaction value formation spaces: configurations of practice-theory elements in service ecosystems
Autor:
Echeverri, Per
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 35, Issue 9, pp. 28-39.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-03-2021-0084
Autor:
Echeverri, Per1 per.echeverri@kau.se, Salomonson, Nicklas2 Nicklas.Salomonson@hb.se
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Mar2019, Vol. 35 Issue 3/4, p364-389. 26p. 1 Diagram.
Autor:
Echeverri, Per, Åkesson, Maria
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2018, Vol. 28, Issue 3, pp. 315-335.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-11-2016-0212
Autor:
Echeverri, Per, Salomonson, Nicklas
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2017 36:93-102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Service Management, 2012, Vol. 23, Issue 5, pp. 677-695.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09564231211269838
Autor:
Echeverri, Per
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 48:2211-2220
Autor:
Echeverri, Per
Publikováno v:
International Journal of Service Industry Management, 2005, Vol. 16, Issue 2, pp. 199-209.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09564230510592315