Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Eccles, Jacquelynne Sue"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Massive Open Online Courses (MOOCs) have the potential to democratize education by providing learners with access to rich sources of information. However, evidence supporting this democratization across countries is limited. We explored the question
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1608.05131
Autor:
Guo, Jiesi, Wang, Ming-Te, Ketonen, Elina E., Eccles, Jacquelynne Sue, Salmela-Aro, Katariina
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology October 2018 55:139-154
Gender Differences in Top-Performing Math Students’ Achievement and Motivation: An IPD Meta-Analysis
Background: Women’s underrepresentation in math-intensive fields such as science, technology, engineering, and mathematics (STEM) remains a concern of society (e.g., National Science Board, 2020). Previous research showed that students who did exce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da0c70483841599975e35d12dd29e143
Autor:
Lazarides, Rebecca Christine (Prof. Dr.), Dicke, Anna-Lena (Dr.), Rubach, Charlott, Eccles, Jacquelynne Sue
Four topics were investigated in this longitudinal person-centered study: (a) profiles of subjective task values and ability self-concepts of adolescents in the domain of mathematics, (b) the stability of and changes to the profiles of motivational b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::e1b305c7e612a6a632a87a4b9d5b924a
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/59406
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/59406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.