Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Ebere Ibe"'
Autor:
Pasquale Musso, Maria Beatrice Ligorio, Ebere Ibe, Susanna Annese, Cristina Semeraro, Rosalinda Cassibba
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
While many sociocultural, contextual, biological, behavioral, and psychological variables may contribute to the widespread under-representation of girls and women in the science, technology, engineering, and mathematics (STEM) field, this study focus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92d70fd1aa104e939b71dc8078bba49d
Autor:
Ebere Ibe, Joy Abamuche
Publikováno v:
Heliyon, Vol 5, Iss 6, Pp e01812- (2019)
While Science teaching and learning is changing at an amazing pace in developed countries, same cannot be said of developing countries. Nigeria secondary school classrooms have remained ‘chalk and board’ affair with students seated in rows copyin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b1178414ea74b098744a0181fe3f3cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications in Computer and Information Science ISBN: 9783030674342
HELMeTO
HELMeTO
As COVID-19 pandemic has closed schools in most countries of the world, education systems are struggling to meet the needs of schools and keep pace with international best practices during these unprecedented times. The trauma of the pandemic crisis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bfbe36ddcb47e43d524026e307d80f6d
https://doi.org/10.1007/978-3-030-67435-9_25
https://doi.org/10.1007/978-3-030-67435-9_25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joy Abamuche, Ebere Ibe
Publikováno v:
Heliyon, Vol 5, Iss 6, Pp e01812-(2019)
Heliyon
Heliyon
While Science teaching and learning is changing at an amazing pace in developed countries, same cannot be said of developing countries. Nigeria secondary school classrooms have remained ‘chalk and board’ affair with students seated in rows copyin
The study investigated levels of attainment of scientific literacy by junior secondary (8th grade) male and female students. Quasi-experiment of non- equivalent control group design was used. A total of 162 students were selected by purposive samplin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f7995a253acb503afc380318091448d9
Autor:
Ofoegbu, Theresa Onyema, Otu, Mkpoikanke Sunday, Christopher, Ibenegbu, Uche, Asogwa, Nwabuko, Linus Okechukwu, Ebere, Ibe, Dike, Ibiwari Caroline, Ngozi, Obiyo, Chinedozie, Uwakwe, Muhammed, Abdullahi
Publikováno v:
Journal of International Medical Research; 20240101, Issue: Preprints