Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Ebbels, S."'
Publikováno v:
International Journal of Language & Communication Disorders. 58:629-650
Adjectives are essential for communication, conceptual development and academic success. However, they are semantically and syntactically complex and can be particularly challenging for children with Developmental Language Disorder (DLD). Surprisingl
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frizelle, Pauline, McKean, C., Eadie, P., Ebbels, S., Firicke, S., Justice, L. M., Kunnari, S., Leitao, S., Morgan, A. T., Munro, N., Murphy, C. A., Storkel, H. L., Van Horne, A. O.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1535::c4de9a282ad64492ba690380d6a9c3f8
https://hdl.handle.net/10468/14119
https://hdl.handle.net/10468/14119
Autor:
Frizelle, P. (Pauline), McKean, C. (Cristina), Eadie, P. (Patricia), Ebbels, S. (Susan), Firicke, S. (Slke), Justice, L. M. (Laura M.), Kunnari, S. (Sari), Leitão, S. (Suze), Morgan, A. T. (Angela T.), Munro, N. (Natalie), Murphy, C.-A. (Carol-Anne), Storkel, H. L. (Holly L.), Van Horne, A. O. (Amanda Owen)
Current methods for reporting interventions do not allow key questions of importance to practitioners, service providers, policy-makers and people with DLD to be answered, and hence limit the implementation of effective interventions in the real worl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::e8950dadc324ce81c0cdb815f5456ffa
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022100561146
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022100561146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.