Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Eaton, Christopher"'
Autor:
Rhodes, Sinead M., Eaton, Christopher B., Oldridge, Jessica, Rodgers, Jacqui, Chan, Stella, Skouta, Ereni, McKechanie, Andrew G., Mackie, Leila, Stewart, Tracy M.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities July 2023 138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ames, Jennifer L., Ladd-Acosta, Christine, Fallin, M. Daniele, Qian, Yinge, Schieve, Laura A., DiGuiseppi, Carolyn, Lee, Li-Ching, Kasten, Eric P., Zhou, Guoli, Pinto-Martin, Jennifer, Howerton, Ellen M., Eaton, Christopher L., Croen, Lisa A.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 15 August 2021 90(4):253-262
Autor:
Eaton, Christopher Burt.
Thesis (M.A.)--State University of New York at Buffalo, 2007.
Title from PDF title page (viewed on Nov. 09, 2007) Available through UMI ProQuest Digital Dissertations. Thesis adviser: Kim, Myung M. Includes bibliographical references.
Title from PDF title page (viewed on Nov. 09, 2007) Available through UMI ProQuest Digital Dissertations. Thesis adviser: Kim, Myung M. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1320941831&sid=4&Fmt=2&clientId=39334&RQT=309&VName=PQD
Autor:
Eaton, Christopher John
The non-linear optical material KTiOPO4 (KTP) has been established as an industry standard material for frequency-doubling of Nd:YAG 1μm radiation into the green visible range. Technological requirements for extended frequency-doubling into the visi
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.300260
Autor:
Eaton, Christopher
Publikováno v:
Journal of Academic Writing; Summer2024, Vol. 14 Issue 1, p69-72, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eaton, Christopher, Dombroski, Jill
This paper reports on how we developed a Writing Commons to support graduate student needs within our faculty. Graduate writers often require more concentrated and specific support than traditional support sources (e.g., writing centres, supervisors)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d9f88300b72b2d759db5769430a580bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
France, Paige, Eaton, Christopher
Publikováno v:
Current Issues in Education; 2023, Vol. 24 Issue 2, p1-16, 16p