Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Easey, Kayleigh E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Easey, Kayleigh E.1,2 kayleigh.easey@bristol.ac.uk, Sharp, Gemma C.1,2
Publikováno v:
Reproductive Health. 10/26/2021, Vol. 18 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Easey, Kayleigh E.1,2 kayleigh.easey@bristol.ac.uk, Mars, Becky3,4, Pearson, Rebecca2,3,4, Heron, Jon2,3, Gunnell, David3,4
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Aug2019, Vol. 28 Issue 8, p1079-1086. 8p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Autor:
Dyer, Maddy L.1,2,3 (AUTHOR) maddy.dyer@bristol.ac.uk, Easey, Kayleigh E.1,2,3 (AUTHOR), Heron, Jon2,3 (AUTHOR), Hickman, Matthew2,3 (AUTHOR), Munafò, Marcus R.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Addiction. Jun2019, Vol. 114 Issue 6, p968-982. 15p. 1 Diagram, 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Clarke, Sarah L. N., Jones, Hannah J., Sharp, Gemma C., Easey, Kayleigh E., Hughes, Alun D., Ramanan, Athimalaipet V., Relton, Caroline L.
Additional file 3: Supplementary figure 1. Association between JIA PRS and continuous cardiovascular outcomes at age 24 years at P value thresholds between
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6b38e5c6d55b4f264b3b455d6d1e4b11
Autor:
Clarke, Sarah L. N., Jones, Hannah J., Sharp, Gemma C., Easey, Kayleigh E., Hughes, Alun D., Ramanan, Athimalaipet V., Relton, Caroline L.
Additional file 1: Supplementary methods.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6d7abd985837ee989b264b3d3b653bb3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.