Zobrazeno 1 - 10
of 3 990
pro vyhledávání: '"Early years teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 12, p 1177 (2023)
Second language (L2) education in the early years has been steadily increasing worldwide. Since second language education at earlier ages is relatively new in many countries, not much research is available regarding teaching practices in this context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66709c82c088453390286fbc516b0dcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nieuwmeijer, Anna Christina
Publikováno v:
Nieuwmeijer, A C 2023, ' Powerful Play : The potential of professional development in musical play to support early years teachers' music education ', PhD, Vrije Universiteit Amsterdam, s.l. . https://doi.org/10.5463/thesis.31
In the Netherlands and many other parts of the world, music education can be characterized as predominantly teacher directed and focusing on group-based singing, instrumental music making and moving to music. This interpretation of music education se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::16a7e1c78a65b31f5d4552fe2f0826a3
https://hdl.handle.net/1871.1/383cbeb8-1c50-401f-b258-a55a4de959a8
https://hdl.handle.net/1871.1/383cbeb8-1c50-401f-b258-a55a4de959a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PARKER, LUCY1
Publikováno v:
Impact (2514-6955). Spring2023, Issue 17, p36-37. 2p.