Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Early year"'
Autor:
Pillay, Anton M.1
Publikováno v:
NETSOL: New Trends in Social & Liberal Sciences. Fall2023, Vol. 8 Issue 2, p34-36. 3p.
Autor:
Ngobeni, Bophelo1 bophelongobeni@gmail.com
Publikováno v:
South African Review of Sociology. May2024, Vol. 54 Issue 2, p255-258. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shokri, Alireza, Nabhani, Farhad
Publikováno v:
International Journal of Quality & Reliability Management, 2019, Vol. 36, Issue 2, pp. 162-185.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQRM-06-2017-0114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ge, Yijuan
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
This doctoral research explored the experiences of Chinese parents in parent-child shared reading on English picture books (EPBs). It was unique in its approach, taking the perspective and standpoint of the parents as the research stance, and was one
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::d14451215ce428fab395a66183f1bb8e
https://ir.lib.uwo.ca/context/etd/article/11986/viewcontent/auto_convert.pdf
https://ir.lib.uwo.ca/context/etd/article/11986/viewcontent/auto_convert.pdf
Publikováno v:
Ali, K, Du, X & Lundberg, A 2022, ' Does problem-based learning facilitate enactment of learner agency in undergraduate dental curricula? A Q study ', European Journal of Dental Education . https://doi.org/10.1111/eje.12872
Introduction: Addressing a literature gap on leaner agency in health profession education, this study explores students' perceptions on which aspects of a problem-based learning (PBL) environment cradle their leaner agency enactment. Methods: Thirty-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d32a0a09154d4e8edac02f97fb543189
https://vbn.aau.dk/ws/files/511091783/Eur_J_Dental_Education_2022_Ali_Does_problem_based_learning_facilitate_enactment_of_learner_agency_in_undergraduate.pdf
https://vbn.aau.dk/ws/files/511091783/Eur_J_Dental_Education_2022_Ali_Does_problem_based_learning_facilitate_enactment_of_learner_agency_in_undergraduate.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.