Zobrazeno 1 - 10
of 958
pro vyhledávání: '"Early head start"'
Impact of Early Head Start in North Carolina on Dental Care Use Among Children Younger Than 3 Years.
Autor:
Burgette, Jacqueline M.1 jbur@e-mail.unc.edu, Jr, John S. Preisser2, Weinberger, Morris3, King, Rebecca S.3, Lee, Jessica Y.3, Rozier, R. Gary3
Publikováno v:
American Journal of Public Health. Apr2017, Vol. 107 Issue 4, p614-620. 7p.
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. May2017, Vol. 45 Issue 4, p443-458. 16p.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
Given the importance of health to educational outcomes, and education to concurrent and future health, cross-systems approaches, such as the Whole School, Whole Community, Whole Child (WSCC) framework, seek to enhance services typically in K-12 setti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/689010e736d04066b9e5101aaf576984
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionThere is evidence that two-generation early childhood programs, those that strive to support not only child development, but also optimal parenting and family wellbeing, help to foster resilience for young children and their families in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/552af000d795480db5066812bd880372
Autor:
Curenton, Stephanie M.1 curenton@bu.edu, Granda, Cristina2
Publikováno v:
Early Child Development & Care. Mar2021, Vol. 191 Issue 5, p789-799. 11p.
Autor:
Korfmacher, Jon1 (AUTHOR) jkorfmacher@erikson.edu
Publikováno v:
Prevention Science. Jan2020, Vol. 21 Issue 1, p47-52. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones Harden, Brenda1 (AUTHOR), Chazan‐Cohen, Rachel2 (AUTHOR), Raikes, Helen3 (AUTHOR), Vogel, Cheri4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. May2012, Vol. 40 Issue 4, p438-455. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holly E. Brophy-Herb, Hailey Hyunjin Choi, Neda Senehi, Tiffany L. Martoccio, Erika London Bocknek, Michal Babinski, Stephen Krafchak, Courtney Accorsi, Roxanna Azmoudeh, Rachel Schiffman
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Maternal mind-mindedness is a characteristic of supportive parenting and contributes to many positive social–emotional outcomes in early childhood. However, there is limited knowledge of mind-mindedness among parents experiencing parenting stress f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f874d3b3d6d54178a397a7c40bb61bda