Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Early childhood preservice teachers"'
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 1, Iss 1, Pp 63-77 (2020)
Learning computational skills such as programming and debugging is very important for K-12 students given the increasing need of workforce proficient in computing technologies. Programming is an intricate cognitive task that entails iteratively creat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81aa059f4cc94059a623b2e360595814
Autor:
Daniel Abril-López, Dolores López Carrillo, Pedro Miguel González-Moreno, Emilio José Delgado-Algarra
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
This article presents the research results in relation to an interdisciplinary teaching innovation project—Teaching and Learning of Social Sciences and Teaching and Learning of Natural Sciences—with Early Childhood Preservice Teachers (ECPT) at t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f54586f7e1bf4385ba9a273fac8d1567
Autor:
Daniel Abril-López, Hortensia Morón-Monge, María del Carmen Morón-Monge, María Dolores López Carrillo
Publikováno v:
Future Internet, Vol 13, Iss 2, p 25 (2021)
This study was developed with Early Childhood Preservice Teachers within the framework of the Teaching and Learning of Social Sciences over three academic years (2017–2018, 2018–2019, and 2019–2020) at the University of Alcalá. The main object
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c4d80caa6ea44ef835c7bb8e3a22d65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
Sustainability, Vol 12, Iss 7163, p 7163 (2020)
Sustainability
Volume 12
Issue 17
idUS: Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
Universidad de Sevilla (US)
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Sustainability, Vol 12, Iss 7163, p 7163 (2020)
Sustainability
Volume 12
Issue 17
idUS: Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
Universidad de Sevilla (US)
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
In the face of the socio-environmental crisis in which we are immersed, the initial training of teachers must assume the work in favor of a critical, committed, participatory citizenry capable of responding to the socio-environmental problems of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::baa48fb9fe4b1fd1a78786879a07de1a
https://hdl.handle.net/10272/18951
https://hdl.handle.net/10272/18951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María Dolores López Carrillo, Hortensia Morón-Monge, María del Carmen Morón-Monge, Daniel Abril-López
Publikováno v:
Future Internet, Vol 13, Iss 25, p 25 (2021)
Future Internet
Volume 13
Issue 2
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
Future Internet
Volume 13
Issue 2
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
This study was developed with Early Childhood Preservice Teachers within the framework of the Teaching and Learning of Social Sciences over three academic years (2017&ndash
2018, 2018&ndash
2019, and 2019&ndash
2020) at the University
2018, 2018&ndash
2019, and 2019&ndash
2020) at the University
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.