Zobrazeno 1 - 10
of 268
pro vyhledávání: '"Early childhood educator"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
ObjectiveGrounded in theories of globalization, this qualitative case study aimed to explore the understanding of play among Chinese teachers in private, for-profit Western style early learning centers.MethodsThe study encompassed 16 Chinese teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4905333e3c564457a4eb38a299f18341
Publikováno v:
Edu Sportivo, Vol 4, Iss 3 (2023)
The development of fundamental motor skills (FMS) is crucial and should begin in early childhood. As of now, several early childhood educators in Indonesia, particularly in West Java, think that incorporating playground games into the classroom curri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7232c7ab03df42f69d0cfcdd39625db8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berecz, Nikolett, Mandel, Kinga
Publikováno v:
Educatio. 31(1):131-139
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1091694
Autor:
Cécile Crimon, Monica Barbir, Hiromichi Hagihara, Emma de Araujo, Sachiko Nozawa, Yuta Shinya, Nawal Abboub, Sho Tsuji
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Due to the global COVID-19 pandemic, covering the mouth region with a face mask became pervasive in many regions of the world, potentially impacting how people communicate with and around children. To explore the characteristics of this masked commun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4147c91368b44f169a4d18464c41b020
Autor:
Morgan, Kimberly J., author
Publikováno v:
The World Politics of Social Investment: Volume I : Welfare States in the Knowledge Economy, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197585245.003.0015
Autor:
Grini, Siril
Publikováno v:
Grini, Siril. Early childhood educators’ perceptions of boys’ and girls’ aggressive behaviour. Master thesis, University of Oslo, 2023
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/104879
Training may enhance early childhood educators’ self-efficacy to lead physical activity in childcare
Autor:
Brianne A. Bruijns, Andrew M. Johnson, Jennifer D. Irwin, Shauna M. Burke, Molly Driediger, Leigh M. Vanderloo, Patricia Tucker
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background Early childhood educators (ECEs) play a critical role in promoting physical activity (PA) among preschoolers in childcare; thus, PA-related training for ECEs is essential. The Supporting PA in the Childcare Environment (SPACE) int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/512e42c57537453186c174bc7771105c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.