Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Early Pilot Injection"'
Autor:
Park, Hyunwook, Shim, Euijoon, Lee, Junsun, Oh, Seungmook, Kim, Changup, Lee, Yonggyu, Kang, Kernyong
Publikováno v:
In Fuel 15 January 2022 308
Autor:
Kern-Yong Kang, HyunWook Park, Changup Kim, Euijoon Shim, Seungmook Oh, Yonggyu Lee, Junsun Lee
Publikováno v:
Fuel. 308:122015
A large–squish piston geometry and an early pilot (E–Pilot) approach were investigated in a natural gas–diesel dual fuel (DF) engine under high–load operations to achieve high brake thermal efficiency (BTE) and low methane (CH4) emissions. A
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cai, Kaiyuan1 (AUTHOR) caiky13@tsinghua.org.cn, Liu, Yi1 (AUTHOR) wangzhi@tsinghua.edu.cn, Chen, Qingchu1 (AUTHOR), Qi, Yunliang1 (AUTHOR) qiyunliang@tsinghua.edu.cn, Li, Li2 (AUTHOR), Wang, Zhi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Energies (19961073). Oct2023, Vol. 16 Issue 19, p7004. 14p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Engine Research (Sage Publications, Ltd.); Aug2023, Vol. 24 Issue 8, p3544-3555, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Engine Research (Sage Publications, Ltd.); Jan2024, Vol. 25 Issue 1, p24-46, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simon Jean Louis Arthozoul
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] The main objective of this thesis is the analysis and comprehension of the association of two different combustion concepts (premixed and diffusive combustion) on the pollutant emissions and engine performance in a mid-size Diesel engine. The ev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e5edc798888a6efe7a32f38c3184afc
https://doi.org/10.4995/thesis/10251/63262
https://doi.org/10.4995/thesis/10251/63262