Zobrazeno 1 - 10
of 122 322
pro vyhledávání: '"Early, Start"'
Autor:
Andrew Karch
In the United States, preschool education is characterized by the dominance of a variegated private sector and patchy, uncoordinated oversight of the public sector. Tracing the history of the American debate over preschool education, Andrew Karch arg
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract Background The rising number of children identified with autism has led to exponential growth in for-profit applied behavior analysis (ABA) agencies and the use of highly structured approaches that may not be developmentally appropriate for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5c26ebdfc814a968f288fc4af760cd5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bent, Catherine1 c.bent@latrobe.edu.au, Glencross, Susan2, McKinnon, Karen2, Hudry, Kristelle1, Dissanayake, Cheryl3, Vivanti, Giacomo3,4
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2024, Vol. 54 Issue 7, p2668-2681. 14p.
Publikováno v:
Journal of Jilin University (Medicine Edition). Jan2024, Vol. 50 Issue 1, p273-279. 7p.
Autor:
Lisa Asta, Tiziana Di Bella, Francesca La Fauci Belponer, Marianna Bruschetta, Silvia Martines, Enrica Basile, Maria Boncoddo, Fabiana Bellomo, Francesca Cucinotta, Arianna Ricciardello, Laura Turriziani, Costanza Colombi, Federico Banchelli, Riccardo Cuoghi Costantini, Roberto D’Amico, Antonio M. Persico
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 15 (2024)
IntroductionThe effectiveness of early interventions in young autistic children is well established, but there is great interindividual variability in treatment response. Predictors of response to naturalistic developmental behavioral interventions (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c50f5eba7ab5444a8e159b4b634c0e26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.