Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"EXPORT PROMOTION POLICIES"'
Publikováno v:
Journal of Technology Management & Innovation, Vol 17, Iss 1 (2022)
The objective of this research is to identify the factors that affect the negotiation process of SMEs in trade shows, which represent one of the most important export promotion instruments. Semi-structured interviews were carried out with Peruvians w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04c47a79f990495c9fdec68e339d2c42
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Srhoj, S, Vitezić, V & Wagner, J 2023, ' Export Boosting Policies and Firm Performance : Review of Empirical Evidence Around the World ', Jahrbucher fur Nationalokonomie und Statistik, vol. 243, no. 1, pp. 45-92 . https://doi.org/10.1515/jbnst-2022-0019
How effective are government policy attempts to boost firm exports in the short-run? We answer this question by conducting a review of 33 studies from 26 countries around the world, and provide nine findings. Export boosting policies are defined as a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::27edbfa8ffde1a6b2d3ee3ba713d2ff6
https://www.bib.irb.hr/1253993
https://www.bib.irb.hr/1253993
Publikováno v:
Economia Aplicada, Vol 14, Iss 4, Pp 277-297 (2010)
Most of the recent astonishing export growth in Brazil came from firms which already exported. The export base was not able to grow at the same pace. Since expanding the export base may have several positive effects on firms' productivity and size, i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a540bcd65614a0ca1664da2925a871e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
How effective are direct government policies for boosting exports? We answer this question with a structured overview of 34 studies covering 26 countries around the world, and in doing so, we provide nine findings. We show export boosting policies ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a037e94ff293cc0fa0cdbdefd4c1591f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LEE, Miji
Publikováno v:
東南アジア研究. 48(3):265-293
Since 2000, the popularity of South Korean popular culture known as Korean Wave or Hallyu has increased significantly in Southeast Asia. The Korean Government now recognizes cultural industries as one of the top key industries of the nation. The purp