Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"EXPORT DEPENDENCE"'
Publikováno v:
Management of Environmental Quality: An International Journal, 2021, Vol. 32, Issue 6, pp. 1255-1283.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEQ-11-2020-0257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phadett Tooksoon, Osman Mohamad
Publikováno v:
The South East Asian Journal of Management, Vol 4, Iss 1, Pp 39-52 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de56c0beedb94a999d8fea33b26ef29c
Publikováno v:
Journal of Economic Literature. Sep96, Vol. 34 Issue 3, p1426. 1/4p.
Autor:
Iten, Dorian Orfeo
Publikováno v:
Repositório Institucional do FGV (FGV Repositório Digital)
Fundação Getulio Vargas (FGV)
instacron:FGV
Fundação Getulio Vargas (FGV)
instacron:FGV
This thesis investigates the drivers of commodity dependence in Latin American commodity-exporting countries, examines the resilience of this dependence to exogenous trade shocks, and relates these findings to the literature concerning the natural re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::5cd0797476365fe1e5b2b8d14a1c4488
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bou-Habib, Chadi, Kebede, Ephraim
The high level of exports and their product and market concentration exposes the Democratic Republic of Congo to the economic fluctuations of the country's trade partners. This paper uses the United Nations Conference on Trade and Development trade d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::f01e3420766960898b0849f7f9dee8c3
https://hdl.handle.net/10986/24539
https://hdl.handle.net/10986/24539
Autor:
Osman Mohamad, Phadett Tooksoon
Publikováno v:
South East Asian Journal of Management, Vol 4, Iss 1, Pp 39-52 (2016)
IntroductionMarketing covers all aspect of activities which can help a company to create customer value. The competency in planning and implementing a marketing program that aims to create customer value is one of the keys to success in not only dome
Autor:
World Bank
Despite strong economic growth since 2000, Moldova remains one of the poorest countries in the region. Excessive reliance on remittances, export dependency on a few products, and insufficient domestic job creation make the Moldovan economy highly vul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::b2c2f2c670aaa5080ef7250b397d09e5
http://documents.worldbank.org/curated/en/2016/03/26076365/moldova-trade-study-overview
http://documents.worldbank.org/curated/en/2016/03/26076365/moldova-trade-study-overview