Zobrazeno 1 - 10
of 4 250
pro vyhledávání: '"ETHNIC SCHOOLS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Home Economics of Japan. 2023, Vol. 74 Issue 10, p594-604. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barausse, Alberto1 barausse@unimol.it, Luchese, Terciane Ângela2
Publikováno v:
Paedagogica Historica. Dec2018, Vol. 54 Issue 6, p720-735. 16p. 2 Charts.
Autor:
Motani, Yoko
Publikováno v:
Comparative Education, 2002 May 01. 38(2), 225-237.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3099786
Autor:
Malikoski, Adriano1, Kreutz, Lúcio1
Publikováno v:
Czech-Polish Historical & Pedagogical Journal. 2015, Vol. 7 Issue 2, p50-57. 8p.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
China is a unified multi-ethnic country. Although research on teacher stress is plentiful in this context, the specific case of Minzu (“ethnic”) teachers is under-researched. Using Minzu schools located in a diverse county of the Inner Mongolia A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a725d97ae37b497c80d4d29050a2ef7b