Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"ESL classrooms"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhong Li
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
A popular point in the last 20 years in academic and business settings is well-being at work that is in line with positive psychology, through which one can understand how to make working conditions enjoyable. Alternatively, teaching has been recogni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9c7af4ac9b44a209ef0ac75dbfbaf6d
Autor:
Rana, Lal Bahadur
This exploratory case study research was conducted with a view to exploring how teachers teaching emergent bilingual students in ESL programs can enact the principles of culturally sustaining systematic functional linguistics (CS SFL), such as critic
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2257730/
Autor:
Huang, Qiaoya1, Chen, Liping1 04198@njnu.edu.cn
Publikováno v:
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism. Sep2021, Vol. 24 Issue 8, p1250-1253. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcia, RicardoL.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Bilingual Research Journal. Spring/Summer97, Vol. 21 Issue 2/3, p295-298. 4p.