Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"ERLING, ELIZABETH J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Linguistics. 44:72-102
This study provides a counter-narrative to commonly found deficit discourses about LX English learners from migration backgrounds in Europe. A questionnaire was conducted with 108 middle school students and 100 high school students in Austria in a co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erling, Elizabeth J., Adinolfi, Lina, Hultgren, Anna Kristina, Buckler, Alison, Mukorera, Mark
Publikováno v:
Comparative Education, 2016 Aug 01. 52(3), 294-310.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43926693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of English for Academic Purposes September 2012 11(3):210-219
This study provides from migration backgrounds in Europe. A questionnaire was conducted with 108 middle school students and 100 high school students in Austria in a context which has been relatively unexplored: non-elite, linguistically diverse small
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::dd73a1ed30ea6faf7052b95aff95ee17
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.1093/applin/amac037
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.1093/applin/amac037