Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"ERGENEKON, YASEMİN"'
Autor:
ORUM ÇATTIK, Esra, ERGENEKON, Yasemin
Publikováno v:
Mersin University Journal of the Faculty of Education / Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Aug2024, Vol. 20 Issue 2, p148-162, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KAPTAN, Nilay1 nilaykaptann@gmail.com, PEKTAŞ KARABEKİR, Esin2 esinpektas@anadolu.edu.tr, YILMAZ, Arif3 arif.yilmaz@gmail.com, ERGENEKON, Yasemin2 yaseminergenekom@gmail.com
Publikováno v:
Turkish Librarianship / Turk Kutuphaneciligi. Mar2024, Vol. 38 Issue 1, p27-56. 30p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2014 Jun 01. 49(2), 200-213.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880605
Autor:
Uysal, Ayten, Ergenekon, Yasemin
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2010 Sep 01. 45(3), 459-466.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880118
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2004 Sep 01. 13(3), 147-164.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824328
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 46, Sayı 207 (2021)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 46, Sayı 207 (2021)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 46, Sayı 207 (2021)
The purpose of the present study was to examine the effects of the embedded instruction provided by preschool teachers to students with developmental disabilities (DDs) in their classes on the acquisition of target behaviors. The first author provide
Autor:
AKGÜN GİRAY, Dilay, ERGENEKON, YASEMİN
Publikováno v:
Volume: 23, Issue: 1 109-132
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Introduction: Social stories (SS) are among evidence-based practices that are known to be effective in support of behavioral and educational needs of children with autism spectrum disorder (ASD). It is very important for teachers to present evidence-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::582c67c64b1186637736c6f16f486cf1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ozelegitimdergisi/issue/68727/779961
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ozelegitimdergisi/issue/68727/779961