Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"ER, ERKAN"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Apr 01. 27(2), 386-404.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48766180
Autor:
Tseng, Sheng-Shiang, Er, Erkan
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Apr 01. 27(2), 133-148.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48766167
Autor:
Khalil, Mohammad, Er, Erkan
The rise of Artificial Intelligence (AI) technology and its impact on education has been a topic of growing concern in recent years. The new generation AI systems such as chatbots have become more accessible on the Internet and stronger in terms of c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.04335
Autor:
Sheng-Shiang Tseng1 u9241346@gmail.com, Er, Erkan2 erkane@metu.edu.tr
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Apr2024, Vol. 27 Issue 2, p133-148. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Er, Erkan
In distance education, lack of face-to-face communication prevents instructors from observing students&rsquo
activities efficiently, especially in crowded sessions, and consequently they fail to effectively assess the performance of distant lear
activities efficiently, especially in crowded sessions, and consequently they fail to effectively assess the performance of distant lear
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12610944/index.pdf
Publikováno v:
Education Technology Theory & Practice / Egitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama; yaz2024, Vol. 14 Issue 2, p198-217, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Research in Open & Distributed Learning; May2024, Vol. 25 Issue 2, p94-113, 20p