Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"EPSI model"'
Publikováno v:
Journal of Agricultural Science & Technology. Jan2023, Vol. 25 Issue 1, p19-32. 14p.
Autor:
Mansour Ghanian
Publikováno v:
Journal of Agricultural Science and Technology. 25:19-32
Autor:
González Menorca, Leonor1 (AUTHOR), Fernández-Ortiz, Rubén1 (AUTHOR) ruben.fernandez@unirioja.es, Fuentes Lombardo, Guadalupe2 (AUTHOR), Clavel San Emeterio, Mónica3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Total Quality Management & Business Excellence. Mar/Apr2016, Vol. 27 Issue 3/4, p447-463. 17p.
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study examined the effects of extending a model of customer satisfaction with a construct of perceived sustainability. It thus adds empirical data to the theoretical assessment of a more holistic and socially aware customer, whose satisfaction i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bfc556d6c1d4f73a3e5f9647700db8a
Autor:
Mónica Clavel San Emeterio, Rubén Fernández Ortiz, María Leonor González Menorca, Guadalupe Fuentes Lombardo
Publikováno v:
Total Quality Management & Business Excellence. 27:447-463
Literature reveals the growing interest among researchers [Verdu, A., Llorens, F. J., & Fuentes, M. (2004). Measuring perceptions of quality in food products: The case of red wine. Food Quality and Preference, 15(5), 453–469.; Rundle-Thiele, S. (20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ANDREA SÜTŐOVÁ, MAREK ŠOLC
Publikováno v:
Kvalita Inovácia Prosperita, Vol 13, Iss 2, Pp 77-82 (2009)
The paper deals with the customer satisfaction quantification and factors influencing customer satisfaction. It describes the EPSI Rating methodology, the EPSI causal model and statistical methods, which can be used for estimation of components and m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fa5077950e141b2bd704bdfb20e6756
Publikováno v:
Østergaard, P, Juhl, H J, Kristensen, K & Eskildsen, J K 2003, Measuring Customer Satisfaction and Loyalty in the Danish Automobile Industry . in Proceedings of the 7th International Conference: Corporate Reputation, Image, and Identity . pp. 1-28, Manchester, United Kingdom, 22/05/2003 .
Aarhus University
Aarhus University
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5a370526fb4ea1ef49b6b9bd5958bebb
https://pure.au.dk/portal/da/publications/measuring-customer-satisfaction-and-loyalty-in-the-danish-automobile-industry(138dc710-24ff-11da-834f-000ea68e967b).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/measuring-customer-satisfaction-and-loyalty-in-the-danish-automobile-industry(138dc710-24ff-11da-834f-000ea68e967b).html
Publikováno v:
International Journal of Lean Six Sigma; 2024, Vol. 15 Issue 6, p1187-1198, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.