Zobrazeno 1 - 10
of 16 869
pro vyhledávání: '"ENVIRONMENTAL SERVICE"'
Autor:
Lauzier, Martin1,2 (AUTHOR) martin.lauzier@uqo.ca, Lalande, Kathleen3 (AUTHOR), Dion, Pierre-Marc2,4 (AUTHOR), Chomienne, Marie-Hélène2,5 (AUTHOR), Grenier, Jean2,5 (AUTHOR), Rodrigues, Julia2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Healthcare Management. Nov2024, Vol. 17 Issue 4, p807-816. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cooke, Hannah1 (AUTHOR) hannah.cooke@uconn.edu, Campbell, Todd1 (AUTHOR), Anagnostopoulos, Dorothea1 (AUTHOR), Arnold, Chester1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-14. 14p.
Autor:
HU, DONGBIN1 (AUTHOR), LIN, MEI1 (AUTHOR) maylina@163.com, FENG, SHAN1 (AUTHOR), YI, GUODONG2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Innovation Management. Aug2023, Vol. 27 Issue 6, p1-30. 30p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Byung-Yeol Park, Rebecca Campbell-Montalvo, Todd Campbell, Hannah Cooke, Chester Arnold, Maria Chrysochoou, Peter Diplock
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
There has been little scholarship about the use of instructional practices in undergraduate environmental service-learning courses. In this study, we examined the implementation of high leverage practices (HLPs) in environmental service-learning cour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0c49d11aa4b46da898e796e4091517b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
Service learning has many documented benefits for students. The benefits to the communities are less clear. This study examines the unfolding of an environmental service-learning partnership from the perspective of one participating community liaison
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9baadbcdf7d46d7bff117b7a274091e
Publikováno v:
In Habitat International July 2023 137