Zobrazeno 1 - 10
of 18 902
pro vyhledávání: '"ENGLISH, R."'
Autor:
Barcomb, Michael, Cardoso, Walcir
Publikováno v:
CALICO Journal, 2020 Jan 01. 37(2), 127-147.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27113724
Autor:
Shinohara, Yasuaki, Iverson, Paul
Publikováno v:
In Journal of Phonetics November 2021 89
Autor:
Yasuaki Shinohara1 y.shinohara@waseda.jp
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2021, Vol. 64 Issue 7, p2529-2538. 10p. 3 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Orgun, Cemil Orhan
Publikováno v:
Natural Language & Linguistic Theory, 2001 Nov 01. 19(4), 737-749.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4048006
Autor:
Shinohara, Yasuaki, Iverson, Paul
Publikováno v:
In Journal of Phonetics January 2018 66:242-251
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael D. Tyler
Publikováno v:
Languages, Vol 6, Iss 1, p 4 (2020)
Japanese learners of English can acquire /r/ and /l/, but discrimination accuracy rarely reaches native speaker levels. How do L2 learners develop phonological categories to acquire a vocabulary when they cannot reliably tell them apart? This study a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5827548ea7044e728347efca8ca0620b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zeyu Feng
Publikováno v:
Studies in Applied Linguistics & TESOL, Vol 20, Iss 2 (2020)
Adult Japanese speakers often experience difficulty learning English /r/-/l/. Previous research has reported the effectiveness of using perception-based high-variability identification training with natural speech stimuli on improving Japanese speake
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b211bc32039743ed99f2f6fb69378dd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.