Zobrazeno 1 - 10
of 1 253
pro vyhledávání: '"ENGLISH, ELIZABETH"'
Autor:
Yaoqin, Xue
Publikováno v:
Discourse Studies, 2014 Feb 01. 16(1), 120-122.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24441987
Autor:
Zakas, Philip M., Cunningham, Sharon C., Doherty, Ann, van Dijk, Eva B., Ibraheim, Raed, Yu, Stephanie, Mekonnen, Befikadu D., Lang, Brendan, English, Elizabeth J., Sun, Gang, Duncan, Miles C., Benczkowski, Matthew S., Altshuler, Robert C., Singh, Malvenderjit Jagjit, Kibbler, Emily S., Tonga, Gulen Y., Wang, Zi Jun, Wang, Z. Jane, Li, Guangde, An, Ding, Rottman, James B., Bhavsar, Yashvi, Purcell, Cormac, Jain, Rachit, Alberry, Ryan, Roquet, Nathaniel, Fu, Yanfang, Citorik, Robert J., Rubens, Jacob R., Holmes, Michael C., Cotta-Ramusino, Cecilia, Querbes, William, Alexander, Ian E., Salomon, William E.
Publikováno v:
In Molecular Therapy 2 October 2024 32(10):3356-3371
Autor:
Kapstein, Matthew T.
Publikováno v:
The Journal of Religion, 2004 Jul . 84(3), 498-499.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/424426
My Six Years with Gorbachev: Notes from a Diary Anatoly S. Chernyaev Robert English Elizabeth Tucker
Autor:
Light, Margot
Publikováno v:
International Affairs (Royal Institute of International Affairs 1944-), 2002 Jan 01. 78(1), 194-195.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3096027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
English, Elizabeth
The first book-length study to explore the importance of genre fiction for the body of literature we call lesbian modernism Elizabeth English explores the aesthetic dilemma prompted by the censorship of Radclyffe Hall's novel The Well of Loneliness i
Autor:
Lindsay Peer, Gavin Reid
Publikováno v:
Dyslexia-Successful Inclusion in the Secondary School ISBN: 9780203065273
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8e642c5177244ab386f797295f35c67a
https://doi.org/10.4324/9780203065273-15
https://doi.org/10.4324/9780203065273-15