Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"EMPATHICS"'
Autor:
Aleyna Üzmez, Nurdan Kavakli Ulutaş
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract The current study investigated university students’ well-being during Emergency Remote Teaching (ERT) via EMPATHICS framework in the aftermath of an earthquake that struck the Eastern part of Türkiye. The study had a mixed-methods researc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82a986af7da143de9142eae52da72aec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Glen Stewart
Publikováno v:
Australian Journal of Applied Linguistics, Vol 6, Iss 1 (2023)
This article reports on an intervention related to L2 learner well-being based on Oxford’s (2016) EMPATHICS theoretical framework. The intervention was conducted at a women’s university in Tokyo in three of the researcher’s own first-year, comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98c7b1b1976445ac89004c9d2027961d
Applying Positive Psychology to the L2 Classroom: Acknowledging and Fostering Emotions in L2 Writing
Autor:
David Byrd, Zsuzsanna Abrams
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The process of learning a new language can be filled with many emotions, both positive and negative, for the learner. This is particularly true in the area of writing, where students may feel a close connection to their sense of self. Thus far, the f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4b2ca27e89f44c68ca3917509906a0d
Autor:
Ożańska-Ponikwia, Katarzyna
Publikováno v:
Konteksty Pedagogiczne / Pedagogical Context. 9(2):49-57
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=805164
Autor:
Katarzyna Ożańska-Ponikwia
Publikováno v:
Konteksty Pedagogiczne, Vol 2, Iss 9 (2017)
The present article is to focus on aspects connected with the positive psychology and their possible implementation into the classroom setting. The research sample that consisted of 27 preservice teachers was interviewed in order to elicit factor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a992a061852453e854b507e611f7934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.