Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"ELF awareness"'
Autor:
Sumit Choemue, Retno Muljani
Publikováno v:
ELT Echo: The Journal of English Language Teaching in Foreign Language Context, Vol 6, Iss 1, Pp 13-33 (2021)
English has long acted as a powerful language in the world since it is spoken by various people from diverse cultural backgrounds and places around the globe. As a number of non-native speakers (NNSs) are rapidly growing, English as a Lingua Franca (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a9c7833f96d485aba8e50e1ada2a7dc
Autor:
Gareth Humpherys
Publikováno v:
Intercultural Communication Education, Vol 4, Iss 2 (2021)
Short-term study abroad (SA) programmes are often promoted as an effective way of developing English language skills and accessing opportunities for intercultural learning. Whilst pre-departure intercultural training is thought to play an important r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b02842ac3e94a7482544e837d32f0d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonio Taglialatela, Giulia Tardi
Publikováno v:
Quaderni di Linguistica e Studi Orientali, Vol 6 (2020)
English today is the language of global communication and has gradually developed into a number of varieties shaped by speakers from different lingua-cultural backgrounds. This contribution discusses action research applied in an English language cla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3274579f86ff4c8fa272c4d15f9e4841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 39-1, Issue: 219-242
Bogazici University Journal of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Bogazici University Journal of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
When awareness of the current plurality of English and of its implications for teaching is raised in teacher education courses, this perspective will afterwards emerge in teachers’ classrooms. Teachers’ ELF awareness was enhanced in the ENRICH co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Csizér, Kata, Kontra, Edit H.
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. I(1):135-151
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=261700
Autor:
Edit H. Kontra, Kata Csizér
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 1, Iss 1, Pp 135-152 (2011)
Despite the fact that there is a growing body of research on the characteristics and use of English as a lingua franca (ELF) in Europe, there are relatively few studies aimed at investigating the ways in which language learners voice their opinions a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7dc4e85e5364545ae4b90f0aa4319d1