Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"EISMANN, Hendrik"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 6, p Doc105 (2021)
Objective: Emergency medical services are characterized by a high pressure to act. Dealing with trainees is a challenge. It is known, that the use of power in education subsists: power can be applied in a participative and restrictive way. We investi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bc51792997e40b3b9a51321c1bb8da0
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 1, p Doc9 (2020)
Objective: Increasingly, intensive care units (ICU) are operated by teams of physicians and nurses with specialist training in anaesthesia and intensive care. The aims of our study were to evaluate any prior experience, expectations and the requisite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7084e1afed44ee294679e2fd672ace2
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 36, Iss 1, p Doc8 (2019)
Objective: The psychological demands placed upon the emergency medical services, assures them of their place amongst High Responsibility Organizations. A high pressure to act and an irreversibility of situations are integral features of their workpla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9680a776eba4a44b4af87b17149177b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Notfall & Rettungsmedizin; Sep2024, Vol. 27 Issue 6, p466-476, 11p
Autor:
ARLT, Kilian, FRANK, Paul, FLENTJE, Markus, EISMANN, Hendrik, HERMANN, Elvis J., KRAUSS, Joachim K., AL-AFIF, Shadi, PALMAERS, Thomas
Publikováno v:
Journal of Neurosurgical Sciences; Aug2024, Vol. 68 Issue 4, p447-452, 6p
Publikováno v:
In Resuscitation May 2019 138:141-145
Autor:
Jüttner, Marieke, Körner-Göbel, Hella, Starke, Henning, Enax, Sascha, Eismann, Hendrik, Göbel, Volker, Eichhorn, Lars, Jüttner, Björn
Publikováno v:
In Zeitschrift fuer Evidenz, Fortbildung und Qualitaet im Gesundheitswesen March 2019 140:1-13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eismann, Hendrik1 (AUTHOR), Palmaers, Thomas1 (AUTHOR), Hagemann, Vera2 (AUTHOR), Flentje, Markus1 (AUTHOR) flentje.markus@mh-hannover.de
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 12/20/2021, p1-8. 8p.