Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"EIDE W"'
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Vol 8, No 2 (2016); 160-165
Background. In response to the challenge of the global health needs of the 21st century, four academic institutions in Norway, South Africa and Uganda,each offering a Master’s degree in nutrition, collaboratively developed the NOrwegian MAsters (NO
Autor:
Janssen, J. A. M., Rodwell, J. S., García Criado, M., Gubbay, S., Haynes, T., Nieto, A., Sanders, N., Landucci, F., Loidi, J., Ssymank, A., Tahvanainen, T., Valderrabano, M., Acosta, A., Aronsson, M., Arts, G., Attorre, F., Bergmeier, E., Bijlsma, R. -. J., Bioret, F., Biţă-nicolae, C., Biurrun, I., Calix, M., Capelo, J., Čarni, A., Chytrý, M., Dengler, J., Dimopoulos, P., Essl, F., Gardfjell, H., Gigante, D., Giusso Del Galdo, G., Hájek, M., Jansen, F., Jansen, J., Kapfer, J., Mickolajczak, A., Molina, J. A., Molnár, Z., Paternoster, D., Piernik, A., Poulin, B., Renaux, B., Schaminée, J. H. J., Šumberová, K., Toivonen, H., Tonteri, T., Tsiripidis, I., Tzonev, R., Valachovič, M., Aarrestad, P. A., Agrillo, E., Alegro, E., Alonso, I., Angus, S., Argagnon, O., Armiraglio, S., Assini, S., Aunina, L., Averis, A. B. G., Averis, A. M., Bagella, S., Barina, Z., Barron, S., Bell, S., Bendiksen, E., Bölöni, J., Brandrud, T. E., Brophy, J., Buffa, G., Campos, J. A., Casella, L., Christodoulou, C., Church, A., Corbett, P., Couvreur, J. -. M., Creer, J., Crowle, A., Dahlgren, J., De Keersmaeker, L., Delarze, R., Delescaille, L. -. M., Denys, L., De Saeger, S., Devany, F., De Vries, D., Diack, I., Dimitrov, M., Eide, W., Espirito Santo, D., Fagaras, M., Fievet, V., Finck, P., Fitzpatrick, U., Fotiadis, G., Framstad, E., Frankard, P., Giancola, C., Gussev, C. H., Hall, R., Hamill, B., Haveman, R., Heinze, S., Hennekens, S., Hobohm, C., Ivanov, P., Jacobson, A., Janauer, G., Janišová, M., Jefferson, R. G., Jones, P., Juvan, N., Kącki, Z., Kallimanis, A., Kazoglou, Y., Keith, D., Keulen, K., Király, G., Kirby, K., Kočí, M., Kontula, T., Leibak, E., Leyssen, A., Lotman, S., Lyngstad, A., Mäemets, H., Mainstone, C., Mäkelä, K., Marceno, C., Martin, J. R., Matevski, V., Mesterházy, A., Milanović, Đ., Millaku, F., Miller, R., Millet, J., Mjelde, M., Moen, A., Nygaard, B., Øien, D. -. I., O’Neill, F., Paal, J., Packet, J., Paelinckx, D., Panaïotis, C., Panitsa, M., Perrin, P., Pezzi, G., Prisco, I., Prosser, M., Provoost, S., Rašomavičius, V., Raths, U., Rees, S., Riecken, U., Roosaluste, E., Rove, I., Reymann, J., Rodriguez, J. P., Rothero, E., Rusakova, V., Rusina, S., Scanlan, C., Schuiling, R., Sciandrello, S., Sell, I., Šibík, J., Simkin, J., Škvorc, Ž., Spray, D., Stešević, D., Strand, G. H., Stupar, V., Thomaes, A., Trajanovska, S., Van Braekel, A., Van Landuyt, W., Vanderkerkhove, K., Vandevoorde, B., Van Uytvanck, J., Varga, A., Velkovski, N., Venanzoni, R., Verté, P., Viciani, D., Vrahnakis, M., Von Wachenfeldt, E., Wallace, H., Watt, S., Weeda, E., Wibail, L., Willner, W., P. W. I. L. S. O., N., Xystrakis, . F.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______310::c66eeec28e38b9451906bc234d3c660f
http://hdl.handle.net/2158/1075346
http://hdl.handle.net/2158/1075346
Autor:
Janssen, J., Rodwell, J., Gubbay, S., Haynes, T., Nieto, A., Acosta, A., Arts, G., Attorre, F., Bioret, F., Biţă Nicolae, C., Biurrun, I., Čarni, A., Chytrý, M., Del Galdo, G. P., Dengler, J., Dimopoulos, P., Eide, W., Ellmauer, T., Essl, F., Gardfjell, H., Gigante, Daniela, Hajek, M., Jansen, F., Landucci, Flavia, Loidi, J., Mickolajczak, A., Mjelde, M., Molina, J., Molnar, Z., Nabuurs, G. J., Poulin, B., Renaux, B., Santo, D., Schaminée, J., Ssymank, A., Tahvanainen, T., Theurillat, J. P., Toivonen, H., Tonteri, T., Tsonev, R., Valachovič, M., Valderrabano, M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3982::30591299608b06db53a572f22c2cb928
http://hdl.handle.net/11391/1224638
http://hdl.handle.net/11391/1224638
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Oct2016, Vol. 8 Issue 2, p152-159, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.