Zobrazeno 1 - 10
of 1 157
pro vyhledávání: '"EFL teachers and students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joko Slamet
Publikováno v:
Discover Artificial Intelligence, Vol 4, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract ChatGPT is one example of an artificial intelligence (AI) tool that is gaining attention in the field of language education due to its potential as a digital language learning assistant. ChatGPT allows for customized interactions and real-ti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca8ec7ece1264c8c8be2799dfe4d9309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TESL-EJ; Aug2024, Vol. 28 Issue 2, p1-19, 19p
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 10, Iss 4, Pp 429-457 (2022)
This study investigated the attitudes of teachers and students toward the Iraqi primary school sixth grade task-based English textbook. Two hundred students and two hundred English teachers were invited to provide their opinions through questionnaire
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0911c09eb9ff422ba73cee916ebf9b5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hung Phu Bui
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract This study investigates Vietnamese university EFL teachers’ and students’ beliefs and teachers’ practices regarding classroom assessment. Data were collected from a questionnaire administered to 455 participants (104 teachers and 351 s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc0fe1594b0e43959e55c05d0cab94ef