Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"EFL High School Students"'
Autor:
Ming-Chia Lin
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The study investigates the effects of the Argumentation-Based Inquiry (ABI) approach in dual-language (DL) courses on oral presentation (OP) skills and willingness-to-communicate (WTC) among EFL high school students. Using a mixed-methods research ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b87ff4bde76f428db89ba4d0551cdcd5
Publikováno v:
SALEE, Vol 4, Iss 2 (2023)
Making mistakes is a typical occurrence for language learners, and it is also a necessary component of the learning process, especially in learning English as a foreign language. Mistakes or errors that often occur if not immediately corrected will a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9771b0302e034e74abff4989ba6fff9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 7, Iss 16, Pp 85-111 (2015)
Many researchers have investigated different aspects of learning styles. Nevertheless, few studies have considered interactions between the notions of learning styles and “good language learners’” achievement. The present study aimed at explori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad653a09296c4052b80aa3828ef25f12
Autor:
Thao Quoc Tran, Tu Ngoc Phan Tran
Publikováno v:
International Journal of Instruction, Vol 14, Iss 1, Pp 459-474 (2021)
It is of importance to foster ESL/EFL students to become more autonomous in their language learning. Project-based learning (PBL) is considered as one of the effective choices for teachers in order to trigger self-regulation among students. However,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.